غرب می کوشد اشتباهاتش در سیاست مالی را به گردن روسیه بیندازد

به گزارش فروشگاه کوچک، به گزارش خبرگزار مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه امروز در سخنانی گفت: شرایط در بخش انرژی از جمله به علت فشار بر گازپروم رو به وخامت است.

غرب می کوشد اشتباهاتش در سیاست مالی را به گردن روسیه بیندازد

رییس جمهور روسیه در این باره گفت: شرایط در بازار دنیای مواد غذایی اخیراً به علت اشتباهات غرب و اعمال تحریم ها دچار وخامت شده است. غرب در کوشش است اشتباهات خود در سیاست مالی را به گردن روسیه بیندازد.

ولادیمیر پوتین اضافه کرد: همانطور که می دانید، شرایط بازار دنیای مواد غذایی طی 2 سال گذشته به نحو محسوسی پیچیده تر شده است. اشتباهات در سیاست های مالی، انرژی و مواد غذایی کشورهای پیشرفته 2 سال پیش منجر به افزایش شدید قیمت مواد غذایی در سراسر دنیا شد و شرایط تنها در هفته های اخیر بدتر شده است.

رئیس جمهور توضیح داد: شرایط در بخش انرژی در نتیجه اقدامات ظالمانه از جمله فشارهای اداری بر شرکت گازپروم ما در بعضی کشورهای اروپایی رو به وخامت است و مسبب هیچیک از این مسائل، مسکو نیست.

وی خاطر نشان کرد: کشورهای غربی سعی می نمایند مسائل در بخش انرژی خود را با سعی در ملی کردن اموال مسکو به خرج روسیه حل و فصل نمایند؛ البته نباید فراموش کنیم که این موضوع یک سلاح دو لبه است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 خرداد 1401 بروزرسانی: 15 خرداد 1401 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 2128

به "غرب می کوشد اشتباهاتش در سیاست مالی را به گردن روسیه بیندازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غرب می کوشد اشتباهاتش در سیاست مالی را به گردن روسیه بیندازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید